för tiden går, & vi förändras

skolångestskolångest och skolångest.
ush ja, det kan ni ge er in på.
vill inte börja skolan kan jag säga, eller på ett sätt vill jag.
ganska skönt träffa vänner igen, men jag orkar inte med
alla prov och sånt.
kommer verkligen ihåg hur åttan var, hoppas
att nian blir lugnare.
för jag vill långt ifrån må så dåligt igen.
två dagar kvar nu, shit vad sommaren har gått
snabbt. det är verkligen inte roligt alls.
sitter just nu och kollar runt på lite olika hemsidor om en
grej som jag jätte gärna vill åka på nästa sommar.
som jag dock inte kommer skriva här,
för jag orkar inte med folk som frågar massa.
jag skriver det såsmåningom. ;)
har redan planer för dom två sista dagarna.
great.
nu ska jag åka iväg och ta ett dopp, sommarens
sista dopp.
sen ska jag laga något gott att äta och se en riktigt
bra film. det låter bra tycker jag.
jag hör av mig innan skolan börjar,
antagligen på onsdag.
ta hand om er


Kommentarer
Postat av: M

8an är värst! Det kan jag lova.

9an är mer nationella prov som man inte kan plugga till. Så ta det lungt!

2010-08-16 @ 18:44:41
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0