allting kommer att bli bra tillslut, tror jag

hej vänner!
äntligen har jag en hel helg framför mig, och veckan har verkligen varit toppen!
blev superduper glad idag!
kom hem vid halv fem, städade mitt rum vilket behövdes.
sen fixade jag tacos till la familia, har precis bastat och sen duschat.
himla skönt!  ikväll ska jag bara mysa framför tven med chips,godis och julmust!
och jaaa, jag tycker faktiskt jag är värd det efter en hel lucia dag i måndags och
match mot lärarna i innebandy igår. dock kommer jag inte att berätta hur det gick, hosssst.
imorgon blir det julshopping med tjejerna!
shaa

två gamla bilder får ni idag



Kommentarer
Postat av: M

VARFÖR GLAD? :D<3

2010-12-17 @ 21:45:26
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0