ibland är det bäst att glömma och gå vidare

hej vänner.
har sjukt mycket i skolan och jag hinner verkligen inte med att blogga.
men nu tog jag mig tid och satte mig här.
jag har inte varit så bra på att ta pauser förut, men det är något som jag
har lärt mig med tiden. det går liksom inte att sitta i flera timmar i sträck och plugga,
eller jag kan det, hehe. men det är verkligen inte bra. inte för mig iallafall.
har liksom suttit från halv fyra tills nu med matte, so, no, syslöjd och spanska.
nu ska jag duscha och sen mysa framför tven.
kram på er
Min käre vän corinne hade skrivit ett mycket fint inlägg till mig när jag loggade in idag.
Jag blev väldigt glad för dom orden som hon skrev, det är precis så en riktig vän ska vara.
Bara berätta för sin vän att man finns där osv. betyder otroligt mycket.
Jag blev genast på bättre humör och jag är överlycklig för att jag har henne.
tack corinne, du är värd guld!

Och jag hoppas att du vet att, jag på ett eller annat sätt kommer finnas för dig:)
Även om vi nu kommer splittras efter 9:an (som jag verkligen hatar) så hoppas jag iallafall att vi ödåkra tjejer kan träffas på sommrarna och åka och bada eller bara typ sitta hemma hos Lina och kolla på en allmänt random tjej film :)! 

För Isabelle du är verkligen en unik person! 
Det finns inte många som dig! 

visst alla är olika på sitt sätt och man ser ju aldrig samma sak i två personer som man brukar säga:)

Men du är nog den mest målmedvetna personen jag känner! 
(försöker komma på något nytt att säga om dig:), kan säga att själv hatar jag när många personer säger samma sak om mig; tex... söt! 
Vet inte hur många personer som säger det ibland^^ och efter ett tag så blir det inte äkta? och man vill inte alltid vara den..."söta tjejen" det är skit seeegt!)

Nu blev det sidospår...helt onödigt att veta!

Men det jag försöker säga (och corinne suger på att förklara saker!!!)är iallafall ^^;

Du är unik Isabelle!(L) och vi behöver fler personer som dig på denna planetet!

Älskar dig Isabelle <3

kramar Corinne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0