break of dawn

så heeeeees jag är idag, har ingen röst, kan knappt prata.
när jag skulle ta bussen till väla fick jag säga 3 gånger: väla.
för buss snubben hörde inte vad jag sa. ;)
iaf, igår var TOPPEN!
träffade lovisa och gick med henne i några timmar,
dock hann vi inte igenom hela festivalen.
vi fastnade i ett av tälten och kollade på duktiga sara när
hon sjöng. jätte duktig var hon!
sen åt vi och sen kom resten av tjejerna.
jag och lovisa åkte faktiskt en karusell, hehe.
ush vad läskig den var.
sen kollade vi på rix fm konserten.
så glad jag blev när rabih och eddie kom in på scenen
och eric saade såklart.
det är nog därför jag inte har någon röst idag + att jag
är ju genomförkyld.
men en helt underbar kväll blev det, TACK TJEJER!
idag blev det somsagt väla med mamsi.
hittade då böcker, en på engelska och en på svenska.
och sen blev det fika med, mums!
tänkte egentligen tagit mig in till festivalen idag igen,
men min förkyldning är inte så bra +
att det är fult väder. -.-
nu ska vi strax in till grannen och äta planka!
jag hör av mig imorgon, tänkte skriva ett speciellt
inlägg då, men vi får se..
och justde, ni såg bilderna från gullholmen?
äntligen tog jag mig tid och la in dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0