im done with you

godmorgon!
vaknade för en timme sen, sov länge idag och kände att jag behövde det. :)
igår åkte vi till sofiero för att kolla på storbilds tv på bröllopet, vi hade picnik och
sånt med oss. allting var mysigt och bra tills det kommer en klicka ifrån himmlen,
det är då en jävla fågel som har bajsat och det kommer rätt på mig.
så sjuuuuuukt äckligt.
hahaha, jag dog av skratt.
i fredags köpte jag en ny mobil, hehe. min gammla var jätte konstig och pajade hela tiden.
tänkte sälja den faktiskt.
men är GRYMT nöjd med min nya, älskar den verkligen.
idag ska jag läsa mycket eftersom vädret är så sjukt dåligt,
nu vill jag ha fint väder, det är faktiskt sommarlov.
sen ska jag till stranden och fota, hänger med pappa
för han ska ändå till båten.
nu ska jag gå.
världens finaste video och sång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0