du är inte som alla andra

haha, vet ni vad?
det snöar ute, myyyycket. men det är ju plusgrader, så det smälter direkt.
idag är vi lediga, gick liksom i skolan i lördags på öppethus.
vaknade vid sju, tack vare min älskade katt som lyckades öppna
dörren. Sen gick hon fram till min säng och började gnälla.
hon ville tydligen att jag skulle gå upp, men jag låg kvar
och gick upp vid åtta. satte mig och pluggade direkt eftersom
jag är som piggast på morgonen. befann mig i böckerna
till 12.30, då käkade jag pastasallad och har nyss packat väskan.
om en halvtimme drar jag till tåget och in till stan.
fika och sen dans. efter det sover jag hos mormor och imorgon
ska jag på en gymnasieskola som har öppet hus.
efter det blir det stan. på söndag blir det plugg igen, eftersom
att vi har två prov nästa vecka. har även mitt bildarbete hemma,
så jag måste jobba på det med. nu ska jag göra vid mig och sen sticka.
ni får några gamla bilder idag.
puss!

Kommentarer
Postat av: ELINA

Vackra bilder! Vart är den nedersta bilden tagen? :)

2010-12-05 @ 00:26:04
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Corinne

shit vad fina bilder Isabelle :O<3



(upphör aldrig att förvåna mig^^<3)

2010-12-06 @ 20:32:13
URL: http://thatcorinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0