giving up doesn't always mean you are weak; sometimes it means that you are strong enough to let go

10 saker som ni inte visste:
- jag hatar när folk säger att dom mår bra, fast dom egentligen inte gör det. det får mig att tveka på om folk verkligen litar på mig.
- jag sminkar mig inte bara för att folk inte ska se mig osminkad, jag sminkar mig för min egen skull och för att jag tycker det är kul. det händer ofta att jag går osminkad på väla osv.
- ibland kan jag stå i en halvtimme på morgonen och inte kunna bestämma vad jag ska ha på mig. även om jag har lagt fram tre förslag kvällen innan.
- jag har svårt för att sluta plugga. vilket innebär att jag pluggar väldigt ofta. jag kan liksom inte komma till ett prov utan att känna mig sten säker. om jag inte har pluggat tillräckligt så blir jag riktigt besviken på mig själv. alltså har jag otroligt mycket krav på mig själv.
- jag hatar när folk försöker göra sig till. När dom liksom försöker vara någon annan än dom egentligen är. Jag blir däremot imponerad på folk som är sig själva.
- jag stör mig väldigt mycket på vänner som säger att dom finns där, men sen aldrig hör av sig. dom som säger så och sen skiter i det, är inte mina vänner.
- jag gillar när folk håller om mig, det får mig att känna mig trygg.
- det bästa jag vet är att resa, då får man sola och bada och ta massor av fina foton.
- jag uppskattar jätte mycket när folk säger snälla saker till mig. ibland har man den känslan, ehm.. hur ska jag förklara det här. den känslan när man är lite nere. då är det inte helt fel att få höra något bra.
-  jag älskar folk som är på topp. sånna som alltid peppar och är glada.

Kommentarer
Postat av: M

sv. du är söt du <3

och jag saknar dig! ;/<3

2010-11-28 @ 12:35:04
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: corinne

aw isabelle:)<3



Först, värst vad du ska byta header hela tiden!

Men gillar denna extremt mycket:)

(kan vara för du är på den?^^)



Och sen... Jag älskar att hoppa omkring och krama folk (och älskar att få kramarhost)

(som du kanske märker^^, så nästa gången ska du definitivt få en kram av mig :D!<3)



Och jag hoppas att du vet att, jag på ett eller annat sätt kommer finnas för dig:)

Även om vi nu kommer splittras efter 9:an (som jag verkligen hatar) så hoppas jag iallafall att vi ödåkra tjejer kan träffas på sommrarna och åka och bada eller bara typ sitta hemma hos Lina och kolla på en allmänt random tjej film :)!



För Isabelle du är verkligen en unik person!

Det finns inte många som dig!



visst alla är olika på sitt sätt och man ser ju aldrig samma sak i två personer som man brukar säga:)



Men du är nog den mest målmedvetna personen jag känner!

(försöker komma på något nytt att säga om dig:), kan säga att själv hatar jag när många personer säger samma sak om mig; tex... söt!

Vet inte hur många personer som säger det ibland^^ och efter ett tag så blir det inte äkta? och man vill inte alltid vara den..."söta tjejen" det är skit seeegt!)



Nu blev det sidospår...helt onödigt att veta!



Men det jag försöker säga (och corinne suger på att förklara saker!!!)är iallafall ^^;



Du är unik Isabelle!(L) och vi behöver fler personer som dig på denna planetet!



Älskar dig Isabelle <3



kramar Corinne :)

2010-11-30 @ 21:44:52
URL: http://thatcorinne.blogg.se/
Postat av: corinne

(corinne tabbar sig!)

*fler personer som dig på denna planet

2010-11-30 @ 21:51:59
URL: http://thatcorinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0