I'm not giving up, I'm just starting over

jaha, nu var mitt lov slut och skolan drar igång imorgon.
denna veckan ska vi ha framtidspiloterna hela veckan, vilket är rätt
chill eftersom vi inte har vanliga lektioner alls.
idag har jag pluggat, kändes som det behövdes även om jag
har pluggat en del på lovet och praon. Sen har jag gått en runda
med kameran, fast det var rätt tidigt imorse. Jag gick upp tjugo i
sju, och ja, det var riktigt jobbigt. skulle liksom till doktorn och få
spruta, aj säger jag bara. sen när jag kom hem var klockan tjugo över
åtta, så då gav jag mig ut en runda. nu ska jag strax hoppa in i duschen,
prova en ny ansiktskräm och sen äta och kolla på tv.


Kommentarer
Postat av: M

sv. Detsamma du! Men jag hoppas att du vet det redan!<3

Jag vet att det är svårt, det var svårt för mig med.

Men om man verkligen tänker efter, kollar på skolor osånt, så blir det oftast bra.

Jag lyckades hitta rätt iallafall, hoppas du också gör det<3

2010-11-09 @ 17:10:07
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0