you make me feel, like I'm the only girl in the world

hej finisar!
inte mycket bloggande, I know!
det har pluggats lite efter skolan idag, men dock inte mycket.
ska starx iväg till väla, dom har någon slags vipkväll med
massa reeeaaa. hoppas verkligen mina ur snygga stövlar finns kvar
och att det är lite rea på dom ;)
fick riktigt mycket ångest när jag insåg att det var mörkt ute,
glömde liksom att jogga som jag gör varenda torsdag och söndag.
har alltså joggat 16 km i veckan i några veckor nu!
riktigt stolt har jag varit, men det får väl bli extra jogg i helgen,
om jag nu hinner det. går i skolan på lördag tre timmar, får
då ledigt nästa fredag. vilket inte är helt fel.
sen ska jag hem till cissi på kvällen, toppen!
sen på söndag är det fars dag och plugg.
har en hel del bilder från idag, haha.
men dom får ni någon annan gång.
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0