sluta aldrig kämpa för något som du verkligen vill ha, ge järnet istället

och det är helg!
känns som jag alltid börjar med att säga hur trött jag är, så det tänker jag inte göra i detta inlägget. ;)
har somsagt haft fullt upp i veckan, som ni säker redan vet och det är anledningen till varför det inte blir så mycket bloggande i veckorna. Imorgon ska jag köpa skor och jeans och sen kommer Lina till mig för att plugga. Även denna helgen kommer det att bli mycket plugg och jag är seriös när jag säger att lärarna tar kol på oss. vi har verkligen FÖR mycket. iallafall nu är det fredagkväll och jag sitter här med musik och snacks och tv:en på. riktigt mysigt. snart ska jag krypa upp i soffan och kolla tv resten av kvällen och förmodligen sommnar jag där också. jag ska verkligen försöka höra av mig i helgen, typ imorgon.
och jag lovar att jag ska ta igen allt bloggande senare.
kram på er

"man inser inte vad man har fråns man har förlorat det". antagligen kommer jag att känna så snart och jag vet att det kommer att göra ont. det är inte lätt att förlora någon som betyder mycket för en, det är det inte. Men man får helt enkelt vara stark och ta nya tag. vi lever inte i en dröm, allt går inte som det borde gå eller som man vill att det ska gå. man kan inte stanna kvar på samma trappsteg hur länge som helst, man måste gå uppåt för att nå toppen igen. och även om vägen dit kan vara lång och svår, så ska man aldrig sluta kämpa. 
för om du vill något så fruktansvärt mycket, sluta aldrig kämpa för det, ge järnet istället.



bilden är tagen i domsten i sommras, den påminner mig om värme.


Kommentarer
Postat av: M

vacker bild!

Vad menar du med det sista? :(<3

2010-10-08 @ 21:31:02
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0