I can see the pain in your eyes

nu är ännu en helg slut och jag är jätte nöjd med min helg.
har hunnit med massa vettiga saker, känns toppen.
igår var jag på en gymnasieskola som heter lbs, jag vet inte riktigt om det var något för
mig, känns inte så, men det kan dock ändras.
sen gick jag en runda i stan med la familia efter det åkte vi och hälsade på gammelmormor,
alltid lika glad. sen såg jag två avsnitt av vampire diaries somnade vid halv tolv.
idag har jag varit i skogen och fotat och sen sprang jag med pappa när vi kom hem,
jösses säger jag. heeeeelt slut var jag efter den rundan.
nu har jag duschat och fixat inför imorgon, min första praodag på reklambyrån!
kan mycket väl hända att jag slänger in ett inlägg imorgon om hur det gick,
ska även försöka hinna med lite plugg denna veckan så jag slipper sitta så mycket
på höstlovet. nu börjar gossip girl.

Kommentarer
Postat av: M

sv. vad bra :)<3

2010-10-24 @ 19:38:40
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0