man lär sig av sina misstag

sooorrry. dålig bloggning denna veckan på hög nivå!
men jag har haft fullt upp fast det inte är någon skola.
jag sov bland annat hos mormor inatt, lyxigt som vanligt.
jag trivs super bra på min prao, är jätte nöjd att jag hörde av mig till dom.
och det är riktigt tråkigt att det är sista dagen imorgon.
men tänkte berätta mer om min prao i helgen.
jag har nyss varit ute och sprungit en riktigt lång runda med musik i öronen. och innan
dess pluggade jag faktiskt lite.
nu sitter jag här, om någon minut hoppar jag in i duschen och sen blir det maaat.
blir nog en filmkväll också!
imorgon ska jag träna efter praon, hör av mig när jag kommer hem vid halv sex.
puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0