nobody said it was easy

hej på er!
dessa två hemstudiedagarna har verkligen varit välbehövliga kan jag säga.
Det konstig är att jag har varit jätte trött dessa två dagarna och har ingen aning
om varför, kanske för att jag måste ta igen mitt sovande. Har ju varit extremt
trött dom senaste veckorna. Igår var vi somsagt på mötet med fp, det gick riktigt bra.
under resten av dagen sov jag och pluggade och sen mot kvällen sprang jag en lång runda.
idag har jag varit på utvecklingssamtal, gick också väldigt bra. satte upp nya mål osv.
om en timme ska jag ta tåget in till stan för att dansa, så nu måste jag byta om och äta något.
ni hör av mig i helgen. ;)

Bilderna är sen förra vintern, nathalie och felicia. :)






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snö?

2010-10-24 @ 13:31:00
Postat av: isabelle

dom är tagna förra året lilla vän ;) det står faktiskt ovanför bilderna :D

2010-10-24 @ 18:07:32
URL: http://fototjejen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Besök gärna min fotoblogg!

2010-11-01 @ 17:29:02
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0