Forget about the reasons why you can't in life, and start to try.

vet ni vad?
jag saknar sommaren jätte mycket.
jag vill ha värme, bara kunna gå ut i en tunika och slippa frysa.
nu måste man ta på sig massa kläder direkt man ska gå ut.
Jag vill ha sommar igen, nu dröjer det dock nästan ett år till nästa gång, 
vilket känns lite smått segt faktiskt. 
Nu väntar vintern och hösten, kallt, grått och regnigt. 
jag saknar att åka ut på havet i båten i full fart och sedan bada ifrån båten, 
riktigt mysigt är det. men det kommer en ny tid, nästa sommar.

denna veckans prov och grejer är avklarade. 
vi hade somsagt matteprov i måndags, val debatt igår och noprov idag. 
Är ändå hyfsat nöjd och får hoppas på att det gick bra.
Har även haft mindre huvudvärk denna veckan på grund av att jag har
med mig vatten till skolan. så ja.
nu ska jag för första gången i denna veckan kolla på idol och äta något gott.
vi hörs i helgen!

And when you're down and feel alone,
and want to run away,
trust yourself and don't give up,
you know you better than anyone else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0