man inser inte vad man har, fråns man har förlorat det

hej på er!
sitter här och har precis packat klart, det tog mig en och en halvtimme, haha!
dock så gick jag ifrån flera gånger och gjorde helt andra saker.
men nu så, äntligen klar.
sen har jag ju också snackat med lina i telefon, så ja..
det öser ner ute, jätte mycket.
hoppas verkligen inte det är så här imorgon, seriöst.
orka sova i ett tält när det öser ner, inte roligt.
och ja, nu ska jag lägga mig och läsa min bästa bok.
för vi har INGEN TV!
eller jo, vi har ju 5 stycken i huset, men dåliga
comhem har råkat stänga av så vi inte har
några kanaler alls!
det kommer ta tre dagar innan vi får tillbaka det igen, haha jag dööör!
så ja, det får bli boken istället. greeeaaat!
läger imorgon dåva, hör av mig när jag kommer hem på onsdag.
men finns på mobilen ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: M

You don't know what you got till you're missing it a lot

I had to go throw it away

I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize

What I did to you was hurtful

What I'm going through is hurtful



hihi<3



2010-08-23 @ 21:36:47
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0