hjääääärta

jag föll men du fick mig på fötter igen, du hjälpte mig upp och sa att allting kommer att bli bra.
jag lovade mig själv, att alltid vara stark.
Jag fick hopp och tro, någon att lita på.
tack för att du finns och allting som du gjort för mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
du fanns där ifrån början, och du kommer att finnas till slutet.
du är min ben, du bär upp mig och du hjälper mig.
tack för alla roliga och minnesvärda stunder, dom sitter långt in i hjärtat och dom kommer alltid att finnas där.
jag fick hopp och tro, någon att lita på.
tack för att du finns och allting som du gjort för mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
du fanns där ifrån början, och du kommer att finnas till slutet.

till min älskade vän cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0