I would never trust you again

hihi hej!
idag har det inte varit jätte fint väder, så jag bestämde mig för att sortera alla mina
prov under åk 8, hehe.
27 st prov har vi haft under hela 8:an + massa inlämningar och redovisningar.
det är ganska sjukt faktiskt. vi borde absolut inte ha så mycker prov,
tycker att det är överdrivet mycket.
sen efter det bakade jag i tre timmar, det blev vaniljbullar, riktigt goda blev dom.
sen har jag börjat läsa på andra delen av den serien som jag håller på och läser,
låg ute i solen och läste, mys (y)
här kommer lite bilder från gårdagen när jag var med nathalie och fotade
henne när hon red, med mitt teleobjektiv KÄRLEK PÅ DEN (L)
sen kommer det även foton på min älskling, hon är så bra.
kärlek på dig hjärtat (L)
mycket kärlek, haha.








Kommentarer
Postat av: M

söööt :D

vilken serie? :D

2010-06-17 @ 20:47:36
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

sv. haha, visst är dom o;<3

2010-06-17 @ 21:00:25
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0