jag är inte dum bara för att jag är blond. pucko

SOL! (L)
ja, jag älskar värdet. riktigt mysigt är det när man är ensam hemma och spelar hög musik som strömmar ut genom dörren och springer ut och in och fixar mat.
så var det igårkväll för mig, loveit.
idag har jag hittills bara pluggat som en galning inför littratur provet i imorgon.
känner mig väl sådär säker, men det går säker bra.
ska städa mitt rum och göra vid i min gardrob.
som ni kanske inte vet så har jag ett rum som gardrob. hehe
men det är faktiskt riktigt nice, slipper ha alla kläder på mitt eget rum.
så "gardrobsrummet" ligger bara några meter ifrån mitt eget rum.
men där behöver städas kan jag säga, väldigt mycket.
sen blir det ännu mer plugg efter det, får bli sån slappedag idag.
men det behöver man ibland.
jag och syster var ute ett tag igårkväll och fotade, riktigt fint väder.
tyckte bilderna blev bra, är nöjd.
här kommer några av dom..
jag hör av mig imorgon om jag hinner, vi får se.
hejdå!
btw: tack syster för att du ställer upp för mig.
om det när någon mer som vill bli fotograferad så säg bara till,
tveka inte.












Kommentarer
Postat av: M

schnyggo syster du har!! :D

2010-06-07 @ 07:57:56
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Corinne<3

fin modell ;D

men ÄNNU finare Fotograf!!!

du borde göra ngt med dina bilder Isabelle! :D typ..bli känd? ehee. Har du ngn effekt på bilderna? för väldigt snygg contrast på dem :D ;D<333

2010-06-09 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0