ny månad, nya tag

jaha, då var det ny månad, november.
Det bevisar att det är lite mindre än
2 månader kvar till egypten!
& nu är det höstlov, vilket är great.
i helgen har jag varit väldigt mycket ute i skogen och fotat.
ni får se bilderna när jag orkar lägga in dom på datorn.
idag blir det väla, har en del jag måste köpa.
imorgon ska jag träffa lovisa och kanske hjälpa
kussinerna att flytta.
sen har jag köpt hårfärg, blonda slingor blir det.
min blonda färg sen i sommras har försvunnit och jag
gillade den starkt. så någon gång i veckan slingar jag det.
ni får en bild på hur blond jag var i sommras, men även
osminkad (y)


Kommentarer
Postat av: Corinne :)

ny månad, om..17 dagar fyller jag år :D



Och vad du ska fixa och trixa med din blogg ;) hehe, gillar headern och bakgrunden är jätte fin :D!



Och bilden på dig var super söt!(fin tunika :))

och du är fin utan smink!



Så det sååå!!!



kramis :)<3

2010-11-01 @ 20:50:11
URL: http://thatcorinne.blogg.se/
Postat av: Lollo

Guuuuuud vad jag är duktig på att ta bilder med din kamera.... ååh just det , du var också jätte söt på bilden isabelle... ;P

2010-11-11 @ 17:54:28
Postat av: Anonym

Guuuuuud vad jag är duktig på att ta bilder med din kamera.... ååh just det , du var också jätte söt på bilden isabelle... ;P

2010-11-11 @ 17:55:08
Postat av: isabelle

Sv till lollo: haha taaaack du! ja, du är så duktig! :D

2010-11-11 @ 18:56:19
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0