'Cause there is no guarantee, that this life is easy

nu har jag ätit tackos, alltid lika gott!
min dag har varit toppen, längesen en dag var så otroligt bra som idag.
jag har tränat, vilket var skönt.
jag har fått massvis med berömmelse och uppmuntran på min prao,
vilket har fått mig att inse vilken linje jag vill gå.
min sista dag på praon gick ut på att jag finslipade mina mood boards.
för er som inte vet vad mood boards är, så håller jag på att kopiera dom
från min mail. Men jag har lite problem med det, eftersom jag använde mig av
indesign på reklambyrån och jag har inte det programmet på min dator.
men det ska nog lösa sig. hehe
man kan tänka sig att mood boards är ett dokument, med massa bilder
som är kopplade till varandra på ett speciellt vis och har en tanke bakom sig.
jag har även gjort ett visitkort till mig själv, har då fått tips på vad man ska tänka
på när man gör dom. Sen har jag gjort en egen logga.
Allt det jag har gjort har varit inspirerat på ett café som jag själv har skapat, det var
liksom det jag fick i uppgift. Jag har lärt mig en hel del under denna veckan,
och är evigt tacksam för det. tack!
nu har vi höööööööstlov!

älskar låten till 1000


Kommentarer
Postat av: Artan

Vad gör du ikväll då?

puss :)

2010-10-29 @ 20:35:10
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0