jag saknar det, jätte mycket

min sommar har varit toppen, verkligen.
jag har slappnat av väldigt mycket och tänkt
igenom en hel del.
jag har skippat vissa folk, om man säger så.
och konstigt nog känns det väldigt bra.
gullholmen var underbart.
en person fick mig att känna mig säker
på mig själv, på något vis.
kommer inte träffa denna personen igen,
vilket sårar mig ganska mycket.
för jag gillade denna personen.
denna meningen passar rätt bra till personen,
ser du stjärnan i det blå? ja, den lyser för oss två.
du fick mig att må bra, tackdu.
jag är sjukt nöjd med min sommar, tack för en härlig sommar.
nästa kommer bli ännu bättre, har redan planer.
kan ju säga att jag kommer antagligen att resa
rätt mycket.


Kommentarer
Postat av: M

härligt med en toppensommar!

vart ska du resa? :)

saknar dig. kram<3

2010-08-11 @ 20:36:51
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

sv. du har felfelfel! För jag är långt ifrån bäst!<3

2010-08-14 @ 18:16:22
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0