precis som alla andra, men ändå speciell

ohja, skola imorgon.
och vi har inte fått tåg/busskort?
jätte bra! eller inte.
idag har jag träffat lovisa ett tag,
sen fixade jag lunch till mig och nathalie.
sen stack jag iväg och klippte mig, (y)
sen hem och fixat massa.
nu ska jag äta en godkvällsmat
och massa gott!
blir nog en bra film ikväll igen,
såg en sååå bra igårkväll.
ska faktiskt upp kvart i åtta imorgon,
tar bussen tjugo över nio.
hehe tar lite tid på mig..
meeeeen ni kommer inte slippa mig bara
för att skolan börjar, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: M

bra att vi inte slipper dig ;)<3

2010-08-18 @ 19:17:20
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

sv. tack du (:<333

Saknar dig med <3

jadå, självklart! Lycka till själv.

kram<3

2010-08-18 @ 20:52:51
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Corinne :)<3

ja! jag visste att det var ngt med ditt hår idag ^^ haha<3 det var jätte fint :D (som vanligt)host



shit! vi är 9:3 :D fett kul ju, haha



Hoppas detta året blir kul :)<3

2010-08-19 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0