you can do better

för jag vet att du kan, du är så annorlunda om man gemför med alla andra.
du måste bara bevisa det för dig själv först.


hej vänner.
man kan ju säga att jag är något otroligt trött idag.
somsagt, jag har ju varit på läger med skolan.
vi tältade mitt ute i skogen där det lutade rätt mycket.
det ösregnade och stormade en stor del av natten,
så jag kunde inte sommna. plus att det var jätte
kallt, låg med tjocktröja, byxor och tjocka strumpor i
sovsäcken. men jag frös ändå, jätte mycket.
sen snackade lina i sömnen och sjöng, så ja. hahaha!
men innan halv sju lyckades jag somna, men då blir
vi väckta, TACK!
så jag är inte på världens bästa humör just nu,
såååå trött!
jag tyckte själv att lägret var rätt kasst, men ändå
helt okej. och nästa gång ska jag
inte packa så sjukt mycket, det var väldigt jobbigt
att bära.
ska bli skönt att få sova i sin egen säng, toppen faktiskt!
imorgon börjar vi nio med framtidspiloterna.
något nytt vi ska börja med.
nu ska jag äta något och sen såsmåningom
sova. för som ni vet är jag JÄTTE TRÖTT!
kan inte riktigt förstå att jag orkar sitta vid datorn,
men det är nog pga godiset brevid mig.
haha nej, ha det gött!


Kommentarer
Postat av: M

bara för att du har fina ögon >.< <3

2010-08-26 @ 12:40:18
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Karolina <3

"sen snackade lina i sömnen och sjöng" - haha, varför är jag inte förvånad?

:D Superfin bild, förresten! Du äger sönder på att fotografera - true story.

2010-08-26 @ 21:34:59
URL: http://karolinasixx.blogg.se/
Postat av: Corinne

lägret var kul :D<3



Dock undrar jag fortfarande om Sammy var lite hög när han såg enhörningen ;) hehe

2010-08-29 @ 00:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0