'Cause a day without you, just isn't fair

hej på er!
somsagt, jag sa att jag skulle blogga innan jag åkte, som är imorgon.
idag har jag städat på hööög nivå, gått ut med fiffi och packat massa.
haha, jag är så dålig på att packa.
min resväska är full, men grejen är den att bara hälften av kläderna används.
nu blir det iallfall göteborgs skärgård, riktigt mysigt ska det bli.
det sägs att där är jätte fint.
vet dock inte när jag kommer hem, men det märker ni.
så det blir ett ganska långt uppehåll här på bloggen,
men jag hör av mig när jag kommer hem.
självklart kommer det massa bilder då:)
häromkvällen var vi i domsten och tog ett kvällsdopp,
blev jätte fina bilder, för engångs skull blev jag nöjd.
bilderna kommer i detta inlägget.
vi hörs när jag kommer hem.
hejdå!













Kommentarer
Postat av: M

jattefint! verkligen! jag saknar dig :( <3

2010-07-21 @ 19:44:39
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0