try again, and again

ledsen för att det inte blir jätte mycket bloggande, men har inte jätte mycket tid eller lust faktiskt.
dock kommer det några blandade bilder från den senaste veckan.
i förrgår, alltså i tisdags var jag hemma hos cecilia på grillkväll. lyckat blev det(:
och idag såg några av oss tjejer film hos lovisa, sen fixade jag mat och efter det
stack jag till väla. mamma fyller ju snart år och jag hittade vad jag letade efter.
nu sitter jag här, & borde packa. men nepp, det får vänta.
om ett par dar bär det av till göteborg, mys.
innan dess måste jag fixa massa.
hör av mig innan jag åker iallfall, när vet jag dock inte.

för ett tag sen fick jag en fråga om jag gjorde om mina bilder.
och ja, vissa av dom gör jag faktiskt om.
men det enda jag gör är att öka färgerna.
vissa av mina bilder blir ibland tråkiga i färgen och det är isåfall
därför jag ökar färgerna, annars gör jag inget med mina bilder.
personligen så tycker jag inte att man borde göra om sina bilder,
eftersom det är liksom inte den naturliga bilden isåfall, den som du
har tagit. ett exmpel är på olika modellbilder, i stort sett alla modellbilder
är omgjorda. och det är så sjukt fel, för i verkligheten är man absolut
inte perfekt, vilket bilden visar. så jag gör helst inte om mina bilder,
bara om det verkligen behövs.








Kommentarer
Postat av: Ella

Fin blogg!

2010-07-20 @ 10:37:37
URL: http://saganomella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0