det är nu jag känner att jag har fått nog, stick

jag hade en mardrömm inatt, igen.
är så trött på det nu, det är fjärde natten irad.
denna mardrömmen handlade om falsterbo.
jag sprang och sprang men hittade aldrig rätt känndes det som,
jag grät när jag sprang, för jag kunnde inte hitta vår sommarstuga.
tillslut när jag kom fram rätt var stugan borta, det stod ett stort hus där.
och det bodde en familj där.
då grät jag så mycket att jag vaknde, och grät.
sjukt läskigt.
är även grymt trött på vissa folk, fattar inte hur man kan göra så.
haha ohja, det är "sura isabelle" just nu.
har dock två prov på torsdag, känner mig ändå rätt säker.
men det får vi väl se sen.
nepp, nu ska jag gå och kolla tv och sen sova.
fast igentligen vill jag aldrig mer sova, är så rädd för
att drömma igen.

Kommentarer
Postat av: M

:( <3

2010-06-01 @ 20:41:29
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: cassie

älskling, du klarar det.

jag vet att du gör det!

2010-06-01 @ 21:19:15
URL: http://caassandrahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0