förstår inte hur det kunde bli såhär

gud vad jag har pluggat idag.
spanska-31 faktameningar om olika länder vi ska kunna.
engelska glosor+bokrecension, vet inte hur det stavas & orkar inte bry mig
matte-massa uppgifter
no-organisk kemi
musik-låtskrivarprojek

& detta är ändå ovanligt lite för oss, faktiskt.
längtar redan till helgen, och veckan har
bara börjat..
inga nya foton blir det inte heller, men hinner låååångt
ifrån fota just nu.
Jag tar igen det till sommaren, jag lovar.
ush nej, duschen väntar och sen tven.
bloggar imorgon, om jag hinner vill säga.
(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shena !

Fin blogg du har .:D

2010-05-18 @ 15:10:38
URL: http://ffotoflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0