Tomorrow comes with one desire

There is just one more thing I would like to add,
He's the greatest.

tjabba!
veckorna går snabbt, och det gillar vi.
bara en riktig vecka kvar nu, sen utrovecka, dock har vi ett prov den veckan.
men ändå.
denna veckan har det hänt mycket, glad att den är över.
VEN igår var toppen! hade väldigt roligt.
"ebba, var tog skeden vägen?"
"ehm, ja i vattnet?"
tack alla, ni är guldvärda.
men sen har min kamera på mobilen gått isönder, så var
tvungen att lämna in den på lagning idag.
så får ha min gamla mobil nu. buhu. gillar inte den alls,
saknar min mobil redan :(
imorgon blir det stor städning, behövs kan jag säga.
sen sticker jag till väla med lina.
och massa plugg blir det också i helgen, är så trött på det nu.
aja, bilder från ven kommer på bloggen nu.
vi hörs, kram.





ni är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Carolina Karlsson

Sv;jag är med två kompisar .:D

vad gör du då ?<3

2010-05-28 @ 20:21:33
URL: http://ffotoflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0