förstår inte hur det kunde bli såhär

åhhh vad jag är trött, ni anar inte.
jag har sjukt ont i axlar, ben och höfter, tror faktiskt att det är
träningsverk. men har ingen aning vad den kan komma ifrån?
igår hade vi brännbollstunering med skolan, jag åkte med
lina dit på hennes moppe och hem!
först  hittade vi inte riktigt fram, vi råkade nästan köra ut på
den stora motorvägen, man kan säga att vi fick lite panik.
men vi lyckades komma på rätt vägen igen.
jag kom hem så tidigt som två, brukar aldrig
vara hemma så tidigt från skolan.
så jag satte mig därute och solade och någon timme,
läste lite och somnade nästan.
sen tog jag ut fiffi en runda och städade lite
härhemma. sen bar det av till discot.
vid kvart i åtta mötte jag tjejerna vid tåget,
för vi antog att det gick ett tåg då?
men neej, haha!
och vi hade köpt biljetter och allt, så smart.
men lina fick tag på sin mamma, så hon
kunnde köra oss som tur var.
sen var vi på discot tills det slutade, kom
hem vid halv tolv tror jag.
körde även förbi ikea, dom hade bio på stor
bildsskärm, grymt häftigt! massvis
med bilar stod där och kollade.
idag är vi lediga och jag har en hel del att göra.
hör av mig till helgen!

jag saknar egypten jätte mycket!
ett minne för livet.


Kommentarer
Postat av: M

sv. tack du! :)<3

2010-09-02 @ 21:11:54
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Corinne

jätte rolig dag :D

och kommentera gärna mitt ...näst senaste inlägg xd haha<33

2010-09-03 @ 18:52:32
URL: http://thatcorinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0