if you want something, you must fight for it.

hejsan!
Jag är inte sådär jätte duktig på att blogga,
men jag gör det iallafall lite då och då.
Tänker på hur det kommer bli sen när skolan
börjar, men jag ska verkligen försöka hinna
med bloggen. "lovar"
igår hade jag tjejerna här, bjöd
på middag, efterrätt och snacks.
Hade aldrig testat efterrätten förut,
men jag tyckte den var riktigt god!
kommer bild på den längre ner,
dock är det inte min bild, utan
någon annan bild jag hittade här
på internet.
Idag blev det båten, över till
danmark och badade ifrån båten.
gud vilket härligt vatten dom har där!
helt klart är det.
dessa sista dagarna ( ca. en och en halv vecka)
försöker jag hinna med sånt jag vill hinna med.
både viktiga och heeelt oviktiga saker.
jag njuter av dom sista dagarna, om man säger så.
kameran var med i Danmark, så det kommer bilder.
Men inte just nu, hehe..
nu ska jag ner och grilla hamburgare med familjen, sen
ska jag kolla på tv ( vilket jag nästan aldrig gör??)
och äta chips & popcorn.
ush vad onyttig jag är, känns inte bra.
men nu när jag är frisk från min förkyldning
ska jag ut och jogga igen.
great!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: M

sv. jag är hemma nu ju :D

2010-08-07 @ 23:54:28
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0