just gonna stand there and watch me burn?

ni fick ett snabbt inlägg igårkväll. vilket jag nyss tog bort eftersom det var
ett väldigt onödigt inlägg.
igårkväll och inatt har jag och syrran varit ensam hemma.
jag lagade tacos till oss och sen såg vi en riktigt bra film
med massa popcorn, chips och cola. great!
idag har jag sprungit en runda och nu ska vi starx
på släktkalas hos kussinerna.
denna veckan står det ganska mycket på schemat.
men det är väl inte helt fel?
hör av mig i veckan, någongång.
nu ska jag göra vid mig!
PUSS
kärlek på låten btw, lyssna


Kommentarer
Postat av: Corinne

Kan bara hålla med om låten ^^:D<3

och dina senaste bilder på bloggen är jätte fina isabelle!!<3

2010-08-29 @ 15:10:15
Postat av: isabelle

du är så bra corinne!

taaaaack <3<3

2010-08-29 @ 19:14:26
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0