nothing else to say, im done with you

gud vad jag är trött idag. helt sjukt.
var på festivalen på dagen med mammsi.
sen hem och tog tåget in igen vid kvart över åtta.
träffade tjejerna och sen såg vi timbuktu och timo räisänen.
när vi skulle ta tåget hem vid halv ett, var det sjukt mycket folk på
perongen. men vi kom hem iallafall och jag somnade
vid två. därför är jag helt off idag.
åkte till båstad med familjen och kom hem vid fem.
nu har jag städat och lagade faktiskt midda till hela familjen.
det var korta drag av mina två senaste dagar.
vet faktiskt inte vad som händer denna veckan,
det beror väldigt mycket på vädret.
ikväll får bli en myskväll, ska se film och äta gott.
har faktiskt inte varit hemma på tre kvällar irad nu.
och det där inlägget som jag lovade er,
det såkallade speciella.
det kommer i nästa inlägg.
det dröjer nog ett tag innan jag bloggar igen,
förutom nästa inlägg då.
känner att jag inte har så mycket vettigt att berätta
för er. så det får bli en paus på ett par dagar
hela enkelt. tror faktiskt att ni står ut om jag
ska vara riktigt ärlig. haha!
jag hör av mig när jag känner för det.

du fick en chans, och du skippade den.
nu har jag bestämt mig.
jag glömmer dig, och denna gången
lovar jag dig det.
har redan kommit en bit på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0