bullshit

åh vad jag är trött! och inte nog med det så fick jag massor av näsblod igår, mamma sa att det berodde på att jag stressar så mycket hela tiden. och ja, det kan ni ger in på att jag gör! fråga bara ebba, hon vet!
jag ogillar no starkt just nu, på tisdag ska en laborationsrapport, laborationshandledning och artikelskillnad vara inlämnad och jag har panik. så nu har jag suttit och skrivit laborationsrapporten och en artikelskillnad.
jag hade muntligt so-seminarium i måndags om industriella revolutionen, jag är riktigt nöjd med min insats.
och idag pratade jag enskilt med min spanska lärare om på prao på spanska, det gick toppen!
och sen fick jag tillbaka mitt matte prov med ett klart vg. så just nu är allt bra.
tråkigt att jag babblar på om skolan, haha!
i helgen får vi gäster, hela helgen ;)
ska även träna inför luciatåget imorgon efter skolan, så det bli en lång dag.
på lördagkväll ska jag lussevaka hemma hos lina med tjejerna, med glögg och massa gott!
sen måste ebba också komma hem till mig så vi kan fixa klart no.
vi hörs, puss på er!

Kommentarer
Postat av: M

Det är viktigt att ta det lungt ibland!

Och tro på dig själv! ((: <3

2010-12-09 @ 19:57:33
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0