I don't want to hear the truth

överlycklig!
jag fick ett fint mvg på min teknik som jag skrev om kameran, på hela åtta sidor.
fick även höra massa positiva saker angående mina betyg, vilket var jätte roligt.
har nyss ätit pannkakor med vaniljglass som pricken över i:et. toppen faktiskt!
förutom det var min helg stressig, men väldigt bra.
två veckor till egypten imorgon och en vecka tills vi slutar skolan idag, kan det bli bättre?
nu ska jag tagga inför att möta lärarna i innebandy imorgon!
kraaaam
här får ni en jätte fin låt som lina ska sjunga på skolavslutningen :D

Kommentarer
Postat av: M

sv. Gud vad fail jag är som började gråta när jag lästa det du skrev! Men jag förstår att det är mycket i nian, det är det för alla. Klart man satsar på betygen liksom ((: Och det är klart att det inte bara är på grund av dig. För jag har inte heller riktigt försökt att skicka ett sms till dig. Så det är minst lika mycket mitt fel. Jag kan berätta någon dag om allt deppigt jag skrivit. För jag vet seriöst inte vem jag kan prata med. Och I need to talk to you!

Du är grym och jag håller tummarna för dig och dina betyg. kram!

2010-12-15 @ 22:06:40
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

sv. Awesome! :D<3

2010-12-16 @ 21:21:09
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0