it was nothing

ush vad tråkigt detta är, sitter och pluggar en hel massa ämnen. matte, spanska, so, syslöjd, engelska,no.
jag är så sjukt trött på skolan just nu, jag vill bara ha vinterlov med julafton och egypten. nuuuuuu
iallafall, fredagskvällen var great. den tillbringades hemma hos corinne med massa toppen tjejer.
igår var jag på väla och letade jacka, hittade en men den var beställd av någon annan.
så nu hoppas jag på att dom kan skicka en likdan från stan. hittade även en vanlig tröja.
sen pluggade jag lite och senare på kvällen blev det invigning av bastun. kärlek på det!
sen såg jag 2012 med familjen på dvd, har liksom inte sett den innan.
sjukt bra var den, men riktigt läskig. tänk om något sådant skulle hända 2012? inte bra.
nu ska jag plugga vidare, blääää

Kommentarer
Postat av: ELINA

sv. okej! Såna skogar jag önskar plåta i, men tyvärr har vi mest granar här x)

2010-12-05 @ 11:59:26
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0