You don’t know what you got, until it’s gone

3 dagar kvar till julafton, känns helt sjukt.
Denna terminen har gått jätte fort och vi slutar skolan i övermorgon.
Jag tycker att terminen har varit sjukt jobbig, dvs när det gäller läxor,prov och redovisningar.
jag har ju inte mått särskilt bra om man säger så. har blandannat haft massa mardrömmar, huvudverk och mått dåligt. det beror antagligen på att jag sätter för höga krav på mig själv, vilket inte påverkar mig särskilt bra.
Men jag har också lärt mig så mycket nytt. det är lite märkligt, för väldigt många av mina lärare har
sagt att jag har utvecklats väldigt mycket. men det viktigaste, eller det som betydde mest för mig,
var att två av dom sa att jag har fått så mycket bättre självförtroende. och det stämmer faktiskt.
Innan har jag varit ganska blyg och inte vågat ta för mig. jag har liksom låtit andra gå före mig.
Men nu har jag börjat stå upp för mig själv, visa att jag också kan. och det har gjort att jag vågar lita på mig själv.
jag mår så mycket bättre av det, det är som en ny isabelle. vilket känns grymt härligt.
så enligt mig, måste man kämpa för att få det man vill ha. man kan inte bara sitta och titta på och hoppas på att allting fixar sig. För om jag inte hade gjort allt det jag har gjort under dessa åren, hade jag aldrig kommit så långt som jag har gjort idag. Jag har verkligen kämpat och gjort mitt bästa, och det känns toppen att det lönar sig.

nu ska jag äta pastasallad, känner mig väldigt nyttig för en gångs skull.
sen ska jag ta en varm dusch,dricka glögg och slappa framför tv;en.
imorgon blir det körövning på förmiddagen och mentorsmys på eftermiddagen.
kraaam
ni får två riktiga vinterbilder idag, mysigt värre

Kommentarer
Postat av: M

åh, vad skönt! glad för din skull ((:

Lust att lära mig hur man gör?

kram <3

2010-12-20 @ 19:01:17
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

Sv. du, det kan jag tala om för dig att jag verkligen inte har! Det suger. Det är sämre än... äsh nu kommer jag inte på ngt men det är sämre än typ allting.

miss u 2 <3

2010-12-20 @ 20:03:58
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0