I belive

all the things that you did, was it for nothing?

tjabba!
dom senaste dagarna, iallafall igår och idag har jag tagit det väldigt lugnt.
vilket är riktigt skönt, sånna dagar behöver man ibland.
i hela årskurs 8 har jag stressat som en galning, mått ganska dåligt
och haft mardrömmar väldigt ofta.
det berodde antagligen på alla prov, läxor, redovisningar
och inlämningar som vi hade.
så ja, jag behöver ta det lugnt och ladda inför nian.
vilket jag verkligen inte orkar tänka på nu. ush
nu kommer bilderna ifrån domsten som jag har
lovat er ett tag nu.
ikväll blir det gooodis och min älskade bok.








Kommentarer
Postat av: M

åsm bilder! :D

När kommer bilderna från vår fotorunda då? ;D

2010-07-07 @ 23:40:56
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: ebba :)

hej har en fototävling på bloggen , skulle vara kul om du var med och tävlade med någon av dina bilder,

gå in på bloggen för mer info :)

2010-07-08 @ 19:41:12
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0