kan du komma tillbaks?

hej på er.
Måste börja med att tacka linapina för en toppenkväll, du är bra du!
kom hem vid tolvtiden, kollade inte klockan fakiskt.
nu är jag genomförkyld med, har knappt sovit något inatt.
min näsa rinner hela tiden, så grymt jobbigt.
såja, förkyld är jag. great
men det hindrar inte mig från att gå på festivalen ikväll.
absolut inte.
ska gå med lovisa och sen träffar vi dom andra.
så idag blir det hemma, måste bli frisk och sen stan.
yes, nu ska jag hämta en piggelin, hihi.
somsagt, en bra medecin när man är genomförkyld.
jag hör av mig snart igen.
puss!

förstår mig verkligen inte på dig.
förstår inte vad du håller på med.
och ja, jag är trött på dig.
för jag vet inte vad du vill.


Kommentarer
Postat av: Corinne:)<3

tack själv issapissa ;)<3

jätte fina bilder oxå du hade tagit från ditt sommar ställe (orkar ite kommentera 2 ggr (A))

och linapina får snart skicka bilderna!!!

funny på hbg festivalen:)<3

2010-08-01 @ 20:08:05
URL: http://thatcorinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0