loser

SOMMARLOV!
yeeeees, så härligt!
idag sov jag ganska länge, var jätte trött igår när jag gick och la mig.
tack för en trevlig kväll gänget, mysigt var det.
i förrgår kväll var jag inte heller hemma, kom hem vid halv tolv eller något sånt.
så jag är ganska däckad idag, iaf idag har jag städat massa och läst ut min bok.
sen fick jag mina smycken som jag hade beställt, ett armband,öronhänge och ett halsband.
fina är dom ;)
var även ute en runda med fiffi, mysigt.
härligt väder också, bara det fortsätter att vara så här nu, :(
nu har jag inte mycket mer att skriva, börjar bli lite hungrig nu.
dax för maaaat(L)
vi höres! (L)
btw: har inga bilder ifrån igår, min kamera följde inte med pga att jag trodde att det skulle bli
regn. men lina tog massa foton, som hon MÅSTE skicka till mig. hehe


Kommentarer
Postat av: M

visa bilder! :D

2010-06-16 @ 20:03:26
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Corinne :)

Åååh va mysigt att gå ut med Fiffi var ure med Patsy och släpte lös henne på fotbolls planen så kastade jag pinar till henne!!!! Fett mysit!!! Aa hoppas vädred hålöer i sig :D <3333

2010-06-17 @ 16:18:09
URL: http://thatcorinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0