sommardag

godkväll!
har varit en riktigt härlig dag idag.
jag har varit ute på havet hela dan, har brännt mig ganska mycket :(
det var jätte härligt, speciellt när jag kör båten med hög musik
som strålar ut genom radion.
fint väder gör det hela mycket bättre.
dock så dödar min pollen mig, sjukt jobbig är den just nu.
måste sitta inne nu på kvällen, klarade bara av att spela
kubb med nathalie ett tag, sen bröt min allergi ut och var tvungen att
gå in:( egentligen skulle jag cyklat till firabad imorgon med
tjejerna, men det kan jag glömma.
går inte med min pollen, måste vänja mig vid min andra tablett,
måste ta två olika nu, pga pollenprognosen är jätte hög.
men träffar vissa ändå på torsdag (:
nu ska jag krypa upp i soffan med lite chips och isvatten
och sen " the break up" på trean tror jag att det var.
kram

bild från stranden idag,mysigt.


Kommentarer
Postat av: M

du är bääsT! :D <3

Mer kärlek på din blogg :D

2010-06-28 @ 20:26:03
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0