trodde fel om dig, du visade dig var någon helt annan

sjuuuuk.
min förkyldning kom typ i onsdags morgon.
gick på discot ändå, vilket jag inte skulle ha gjort, för sen
vid 11 mådde jag sjukt illa.
så jag åkte hem, sov max tre timmar den natten.
gick till skolan igår.
Sen när jag kom hem mådde jag sjukt dåligt, låg
hela eftermiddagen i soffan. På kvällen hade jag över 38 gradersfeber,
var yr och hade väldigt ont i halsen. Bestämde mig redan då för att inte gå
till skolan idag. Febern har dock sjunkit till 37,5. Men är genomförkyld..
jag vill inte vara sjuk.
blir ingen dansuppvisning för mig heller idag, sover inte hos mormor heller eller
hos lovisa imorgon.
aja.
fiiiina bilder, ellehur? ;)










Kommentarer
Postat av: M

underbara bilder!<3

snyggo du har till syster också o:

2010-05-07 @ 19:42:09
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0