det känns som tusen nålar, jag går på krossat glas

föööörlåt!
för att jag inte bloggade i helgen som jag skrev.
men jag hade verkligen fullt upp, som vanligt.
idag kom jag hem vid fyra och har suttit med massa
läxor, prov och redovisningar tills nu.
helt sjukt, jag vet.
och jag är så trött, känner mig lite yr måste jag säga.
tur att jag kan gå upp vid kvart i sju imorgon eftersom att vi börjar
vid nio. ni anar inte hur mycket jag vill ha helg nu, eller hur mycket
jag vill ha prao, höstlov,framtidpiloterna och egypten. rena rama drömmen!
men det är cirka två veckor kvar tills prao, höstlov och framtidspiloterna. (y)
nu ska jag göra vid mig för att sova, och sen ska jag se desperate housewifes eller
hur det nu stavas, haha orkar faktiskt inte bry mig ett dugg.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejsan isabbelle ( jag kan kommentera )

Komihåg att andas lite emmellan åt också!! :)

2010-10-08 @ 18:58:54
Postat av: isabelle

Svar till Lovisa: såååå stolt jag är över dig! duktigt jobbat vännen min! jag vet, jag ska försöka! :)

2010-10-08 @ 20:13:19
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0