tappa aldrig hoppet, fortsätt istället att hoppas

heeelg! äntligen säger jag bara.
kan ju säga att vi har ganska mycket i skolan just nu, så en stor
del av veckan har blivit mycket plugg och även i helgen kommer det bli det.
men jag har även sprungit tre gånger denna veckan och dansat idag.
i helgen blir det även laserdome med klassen ;)
ska även försöka hinna med massa annat också, hoppas dock att jag
hinner det. ser framemot praon jätte mycket och även höstlovet.
sen kan jag ju också berätta att jag ska till egypten dagen innan
nyår! så nyår kommer tillbringas i egypten, kan det bli bättre?
jag älskar egypten, där är jätte fint.
så det ser jag fram emot riktigt mycket.
bilder från hotellet kommer längre ner i detta inlägg :D
nu ska jag kolla på tv och äta gottgott!
vi hörs i helgen!











Kommentarer
Postat av: Corinne

åååh avundsjuk :O<3

och tack för idag :D<3



(kommentera min bdb or die? ^^)<33

2010-10-02 @ 20:48:37
URL: http://thatcorinne.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååååååå super fint ju!!

är så häääääääääääääääääääääääääääääääär avunsjuk!

2010-10-08 @ 19:00:24
Postat av: isabelle

Sv lollo: trevligt att du är så hääääääääääääääääääääääääääääääääääär avundsjuk! ;)

2010-10-22 @ 10:56:33
URL: http://fototjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0