you never really know, when everything's about to change

hemstudiedagar, torsdag och fredag - prao på reklambyrå - höstlov - framtidspiloterna
ohyes, så ligger det till framöver.
ända sen skolan började från sommarlovet har vi haft hur mycket som helst.
så jag är överlycklig att vi får en rejäl paus nu, för det behövs verkligen.
efter skolan idag blev det fika på stan och sen cykla hem i ösregnet från stationen.
imorgon blir det ingen sovmorgon för mig, ska nämligen träffa företaget som vi har fått på fp.
sen ska jag hem och städa och plugga.
på lördag ska jag nog ta mig till en gymnasieskola och besöka den på öppet hus.
sen har jag massvis med grejer som måste göras.
nu ska jag kolla tv och bara ta det lugnt, första vardagen på länge som jag inte behöver plugga.
nu kommer ni höra av mig ännu mer, lovar somsagt att ta igen den dåliga bloggningen.
kraaaam

Kommentarer
Postat av: M

vilken gymnasieskola?

Och vilken linje blir det? om du vet det dvs! :D<3

2010-10-20 @ 22:08:45
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

Sv. ååh, vad kul! :D

Det var typ det jag ville gå, men min dumma syv jag hade sa att det inte fanns. Vilket det gjorde -.- <3

2010-10-21 @ 11:05:16
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0