du är så långt ifrån mig som du kan komma just nu

hej finisar!
jag har inte bloggat sen i söndags, ångestångestångest!
men min vecka har varit fullproppad, till tusen.
den veckan som kommer är dock ännu mer, får verkligen
hoppas att jag pallar med allt.
denna veckan har jag haft sjukt mycket huvudvärk, så nu
ska jag börja ta med mig vatten till skolan.
det var skoljoggen i tisdags, gav verkligen allt.
men dock fick jag hyfsat mycket träningsverk efter det ;)
idag var det dans, som alla andra fredagar.
men alltid lika roligt.:D
men vi hade även engelska prov, som gick bra hoppas jag.
i helgen ska jag plugga som sören, shoppa, sova hos mormor
och försöka att gör massa annat med.
jag har så mycket jag vill hinna med, men långt ifrån lyckas hinna med.
shit vad jag är trött, ska kolla lite tv och sen sova.

ta hand om er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0