gå bara, det bevisar bara hur sjukt låg du är

kan säga att jag är riktigt skoltrött redan, kom hem kvart över fem idag.
hade matteprov imorse, har faktiskt ingen aning om hur det gick.
men det får jag väl veta snart.
har pluggat en del precis och nu sitter jag här, ska starx duscha
och sen blir det ullared och new york fruar. great!
haha nej, men det är lilksom sånna program jag alltid har kollat på.
hollywood fruar och sånt. och då man ju inte bara sluta sådär, ellehur?
just nu länktar jag riktigt mycket till praon och höstlovet.
har ju fått världens bästa praoplats! ;)
ser riktigt mycket fram emot det, ska bli super kul.
händer ganska mycket just nu faktiskt, både roliga och tråkiga
grejer. tråkiga grejer som skolan och massa plugg då,
sen är det riktigt tråkigt och jobbigt att se hur folk mår runt omkring mig.
folk som då inte mår bra. och det påverkar ju självklart mig med.
nehepp, nu ska jag gå och duscha och sen kolla tv.

kram
bilden är från göteborgs skärgård sen i sommaras.




låten som vi har på dansen just nu, i ett av stegen.
tycker den är riktigt bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: M

när har ni höstlov? :)<3

2010-09-20 @ 21:16:17
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Karolina

:D Det gick säkert superbra för dig, Isabelle! Du pluggar ju flitigt, eller hur?

Fin bild. Och så, förlåt för att jag inte kommenterar så ofta. Jag får väl ta och bättra mig, misstänker jag! ;D <3

2010-09-22 @ 20:58:09
URL: http://karolinasixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0