man ska aldrig sluta kämpa för något som man vill ha

ja, jag vet. jag har inte bloggat sen i söndags, är sååå ledsen.
man jag har verkligen inte haft tid, jag har haft så mycket med skolan.
så jag har stor pluggat jätte mycket till cirka halv åtta varenda dag och sen ätit och
duschat och sen sovit. Har inte heller mått så bra, faktiskt ganska dåligt.
har haft huvudvärk i stortsett hela veckan och kännt mig jätte stressad.
så igår bestämde jag mig för att köra ett yoga passa, vilket jag gjorde.
mådde iallafall lite bättre efter det.
idag slutade vi redan vid halv två, för en gångsskull.
kan ju berätta att jag var en halv meter ifrån hela alliansen idag, skit coolt :D
i helgen händer massa grejer och sen stor del av helgen går åt till plugg också,
men inte allt. pappa fyller år, jag ska träffa lina, träna och träffa mormor, en del av det.
har nyss lärt mig en grej, man ska aldrig ge upp. sluta aldrig kämpa.
är riktigt glad just nu! :D hihi
nu ska jag kolla på idol och sen sova.
vi hörs i helgen!


Kommentarer
Postat av: M

Precis, ge aldrig upp!

När du hamnar i en svacka och allting går emot dig, och det känns som om du inte kan hålla ut en minut till, ge aldrig upp då, för det är just tillfället då det kommer att vända.

Hihi.

varför glad? :D :D

saknar dig :(<3

2010-09-09 @ 21:30:03
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Corinne Persson

Wiii! Grattis till dig som har hunnit blogga! Ska göra ett inläggikväll!!!! Skolan tar typ mitt liiiiv rage

2010-09-10 @ 09:36:38
URL: http://thatcorinne.blogg.se/
Postat av: M

Awesome! Vart? :D<3

kram!

2010-09-10 @ 21:03:35
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0