jag mår så mycket bättre utan dig, du var bara massa bullshit

hej vänner
kan börja med att säga att dansen började idag, egentligen skulle jag inte vara med, utan
bara kolla på. men jag dansade ändå, fast jag är genomförkyld.
och när jag är förkyld, är jag förkyld på riktigt.
kom hem vid halv sex och var heeelt slut.
orkar inte berätta vad som har hänt dom senaste dagarna, delvis för att
det inte är ett dugg intressant faktiskt.
jag har fullt upp om dagarna och börjar bli lite smått orolig för hur jag
ska hinna med att blogga. men det ska säkert gå ihop?
i helgen har jag ganska fullt upp med.
nu ska jag krypa upp i soffan med lite chips och cider.
här får ni lite bilder från sicilien 2009, sjukt fint var där!









Kommentarer
Postat av: Denice

fina bilder! :)

2010-09-04 @ 15:46:23
URL: http://denicem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0